آخرین اخبار
کد مطلب: 80681
علي‌رغم وعده معاونت مطبوعاتي ارشاد
«دانا» مجوز گرفت اما هنوز «فيلتر» است
تاریخ انتشار : 1393/06/25 10:56:32
نمایش : 1753
سايت «دانا» که توسط معاونت مطبوعاتي وزارت ارشاد يک هفته‌اي است «فيلتر» شده علي‌رغم دريافت مجوز هنوز براي مخاطبان غيرقابل دسترس است.

به گزارش سلام لردگان به نقل از خبرنگار جامعه فارس، معاونت مطبوعاتي وزارت ارشاد تحت عنوان ساماندهي سايت‌هاي اينترنتي اقدام به فيلتر گزينشي سايت‌هاي بدون مجوز کرده که سرآغاز اين برخوردها با سايت «دانا» بوده است اما اين سايت در حال حاضر مجوز لازم را از هيئت نظارت بر مطبوعات ارشاد دريافت کرده است و همچنان «فيلتر» است.

اين در حالي است که معاونت مطبوعاتي وزارت ارشاد 19 شهريور ماه اعلام کرد: «سايت‌هاي بدون مجوز فيلتر شده به محض دريافت مجوز از هيأت نظارت بر مطبوعات، رفع فيلتر مي‌شوند.»

سايت راه دانا روز گذشته از هيئت نظارت بر مطبوعات در کنار 75 نشريه و پايگاه اطلاع رساني ديگر مجوز فعاليت را دريافت کرده است اما هنوز براي مخاطبان غيرقابل دسترس است.

به گفته ظهوريان، دبير هيأت نظارت بر مطبوعات در يک هفته گذشته ١٥٢ سايت خبري در جهت اجراي ماده 7 قانون مطبوعات، براي دريافت مجوز اقدام کرده‌اند.

در شرايط کنوني با دريافت مجوز از سوي 75 نشريه و پايگاه اطلاع رساني، معاونت مطبوعاتي وزارت ارشاد، هيچ اعلامي نداشته است که سايت‌هاي فيلترشده چه زماني رفع فيلتر خواهند شد.

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس